Olympic Marketing

Strategies, Challenges and Impacts

Por Derick Mondalle

Código do livro: 693984

Categorias

Publicidade E Propaganda, Olímpicos, Comunicação, Ciências Humanas E Sociais, Administração

Compartilhe este livro
Esta página foi vista 160 vezes desde 27/06/2024
Versão
impressa
€ 16,89
Valor total:
€ 16,89
* Não inclui IVA.
Versão
ebook
€ 6,40
Leia em Pensática
Valor total:
€ 16,89
* Não inclui IVA.
Este livro pode estar à venda em:

Sinopse

The Olympic Games are the most important in sports spirit and athletic excellence, being one of the most important global events that unites people from different cultures around sports. Companies from different sectors invest thousands of millions in sponsorships and advertising campaigns to increase the visibility and prestige of the Olympic Games.

This book, "Olympic Marketing: Strategies, Challenges and Impacts", explores the multiple facets of this field, covering the history and evolution of games and modern marketing strategies used by global brands. It also examines ethical challenges and controversies, such as ambush marketing and integrity concerns.

We invite the reader to explore the world of Olympic marketing, understanding the strategies, challenges and impacts that shape one of the most important events in our time.

Características

Número de páginas 171
Edição 1 (2024)
Formato A5 (148x210)
Acabamento Brochura c/ orelha
Coloração Preto e branco
Tipo de papel Ahuesado 80g
Idioma Inglês

Tem algo a reclamar sobre este livro? Envie um email para [email protected]

Comentários

Faça o login deixe o seu comentário sobre o livro.

0 comentários